Sunday, August 17, 2008

Thursday and Saturday

Thursday, we have track practice for Team In Training.
We train @ Stanford University.

Since this was the first track of the season, we had core training as well as light runing and then stretching.
This is not my favorite training, but I know how important it is...
(Friday morning, I woke up feeling sore here and there in my body.)

Afterwards, we had "Hang with The Gang".
Some people go out and eat and socialize after the training.
We went to this place called Oasis. It's like a Burger and Pizza place in Menlo Park.
My friend, Kyoko, and I decided not to eat burgers because we always get too full after eating their burgers.
We ordered a pizza with one more team member.(size:small)
I was hard to believe it was SMALL.
On Saturday, we had our second long run at Baylands.
I was still sore from Thursday as well as many people and did.

I did my run/walk(6:2) for 4 miles with some other people including two of my friends, Satoko and Kyoko.
The weather was really nice(not too hot, not too cold), but it was realy smelly out there.

Running with someone always makes it easier and fun!
I met some more new people and learned about Injury Prevention.

And, of course, we went to eat. I had french toasts.

My friends and I went to San Carlos to help recruiting for TNT.

By the way, Kyoko and Satoko are hosting a fundraising event @ Chevys in Mountain View on September 15th.

Chevys will donate 25% of whatever amount on your bill to Leukemia & Lymphoma Society.

You eat, right !?

Come out and enjoy some Mexican food for a good cause !


Location: 2116 W. El Camino RealMountain View, CA 94040

Date: September 15th, Monday( I'll update on exact time frame A.S.A.P)


(日本語)

毎週木曜日の夕方はTNTのトラック・プラクティスです。

つまり、この日はスタンフォード大のトラックで、基礎トレーニング。


20分間、ウォームアップで走り、ストレッチ。そして、この日は最初の基礎トレだったので、筋トレをコーチが一つ一つ指導しながらのトレーニングでした。そして、最後にクールダウン。

これがきつかったです・・・。

翌日には、もちろんのごとく筋肉痛が待ってました。


練習の後にはHang With the Gang

これは、トレーニング後にみんなでご飯を食べに行って、親睦を深めようっていう集まり。

これが楽しいんです!

何度か行ったとこのある、Oasisというハンバーガーとかが食べれるところに行きました。

でも、ここのハンバーガー、いつもお腹いっぱいになっちゃうので、一緒に行った恭子ちゃんと2人でハンバーガーはやめとこうということに。

もう一人のチームメートとピザをシェアすることにしました。(Sサイズ)

でも、出てきたのは、どうみてもSサイズじゃない。私と彼女がびっくりしてると「アメリカではこれがSサイズだよ」って。さすが~。


土曜は2回目のLong Run。

Baylandsってとこに行きました。

天気もいい感じだったんですが、くさかった・・・。多分、下水処理場とかが風上にあって、もう、大変でした。6分走って2分歩くを繰り返し、4マイル。6.4キロ。

でも、やっぱり誰かと走ると格段にラクだし、楽しい。気がまぎれるというか。

けが防止のお話後はもちろんみんなで食事に行きました。
私はフレンチトーストを食べました。

そして、チームのリクルートのお手伝いに3時間ほど行き、帰ってきて、3人でビビンバを作って食べました。

めっちゃ簡単やったし、すごくおいしかったです。絶対また作ろう!




No comments: