Wednesday, September 24, 2008

I'm back!

OK, I was being a little lazy.
Sorry.

I was being super busy with all the fundraising party I had to plan for my friends and some other emergencies here and there...

Not only with posting a new blog, I've also been lazy with training.....
This came back to me and hit me hard already.

I wasn't able to make it to Thursday training a few times and also missed the last long-run.
I hadn't been running for a while and went running alone on Monday.
And it felt just terrible. I mean, TERRIBLE.
The first 20 minutes or so, I was dying...
Doing it alone never gets easier, either.
However, after a while, I was feeling OK and ran/walked about 5 miles.

Yesterday, I went to downtown to get bread.
I walked instead of driving there.

And today, I went back to the Yoga studio after 2 months.
Some of the poses were very hard but it felt great afterwards.

Tomorrow, I'll be able to make it to the track practice and on Saturday, I'll be running in SF with the Team.

I'll be posting more often in the future!

(日本語)
しばらくさぼってました。
すみません。

基金集めの為のパーティーの企画や、いくつかの非常事態があって、ばたばたしてました。

ブログだけじゃなくって、走る方もさぼってたんです・・・。
これに関しては、すでに痛い目に遭いました・・・。

毎週木曜のトレーニングを、仕事の都合で数回欠席、前回のLong Runも欠席。
一人でやればいいだけのことと思われそうですが、それが難しい(面倒になる)のが私、そして、マラソンのトレーニング。
ようやく今週の月曜に、さすがにやばいと思い、走りに行きました。
もう、最悪。
すごくきついんです。最初20分くらい、死ぬかと思いました。
でも、それを過ぎるとどうにかなるんですけどね。
一人でやってたのもきつかった理由の一つだと思います。
結局、5マイルほど走って歩いて、終了。

昨日は、ダウンタウンにパンを買いに行きました。
普段なら、普通に車。でも、昨日はトレーニングも兼ねて歩いて行きました。

今日は2ヶ月行ってなかったヨガスタジオに。
しばらくやってなかった(ジムのより、スタジオの方が本格的なんです)のもあり、いくつかのポーズはものすごくきつかったんですが、やっぱり最後は気持ちよく終わりました。

明日は、トレーニングに行ける予定で、土曜にはサンフランシスコでLong Runです。

これからは、もう少し、更新の頻度をあげますね。

No comments: